روابط عمومی
ارتباطات در جوامع امروزی نقش بسیار مهمی در پیشبرد اهداف یک سازمان ایفا می‌کند. بهبود کمی و كیفی فعالیت‌های سازمان، افزایش بهره‌وری از امکانات و نیروی انسانی در سایه انعکاس فعالیت‌های سازمان با جامعه و بهره‌گیری از امکانات و قابلیت‌های اجتماع و مشارکت عمومی افراد آن است.

در این راستا روابط‌عمومی‌ها به عنوان حلقه ارتباطی سازمان‌ها با جامعه، نقش بسیار مهمی دارند. هر چه این حلقه ارتباطی گسترده‌تر و محکم‌تر باشد، به همان اندازه سازمان در پیشبرد اهداف و فعالیت‌های خود موفق‌تر خواهد بود.

از اين‌رو اداره روابط‌عمومی شرکت نفت و گاز پارس با توجه به اهمیت بالای میدان مشترک پارس جنوبی به‌عنوان بزرگ‌ترین میدان گازی مستقل جهان و حوزه مشترک و رقابتی ایران و قطر، وظایف و مسئولیت‌های بسیار مهمی را برعهده دارد که در راستای چشم‌انداز، ماموريت‌ها و نقشه استراتژی شرکت نفت و گاز پارس نسبت به برنامه‌ريزی و انجام فعاليت‌های متناسب با آن اقدام می‌کند.

استراتژي روابط عمومي شركت نفت و گاز پارس:
مدیریت افکار عمومی، تسهیل ارتباطات و جریان اطلاعات بین کارکنان، مدیران و ذی‌نفعان با استفاده از تكنولوژی‌های نوین ارتباطی در جهت تعالی سازمانی و شناخت فرصت‌ها و تهدیدها و تلاش برای فرهنگ‌سازی و نهادینه کردن ارزش‌های فرهنگی در سازمان با تعهد به مسئوليت‌های اجتماعی و استفاده از نيروی انسانی متخصص در راستای نقشه استراتژی شرکت نفت و گاز پارس.

ماموريت هاي روابط عمومي شركت نفت و گاز پارس:
ايجاد و ارتقاي مستمر و اثربخش تصوير ذهني سازماني مثبت در ذي‌نفعان كليدي شامل: كاركنان، جامعه محلي، ملي و بين‌المللي، وزارت نفت، دولت، مجلس، مراكز علمي و تخصصي، رسانه‌ها، تامين‌كنندگان و ساير اثرگذاران و اثرپذيران كليدي
برنامه‌ريزي در راستاي پياده‌سازي روابط‌عمومي الكترونيك و استفاده از تمامي ظرفيت‌ها، امكانات و تكنولوژي‌هاي نوين ارتباطي در راستاي افزايش بهره‌وري و كاهش هزينه و زمان
توسعه و تقويت ارزش‌ها و اصول فرهنگي ديني و ملي با‌توجه به بافت و ويژگي‌هاي فرهنگي و اجتماعي منطقه پارس جنوبي - تسهيل و توسعه تعامل سازنده بين كاركنان، مديران و مخاطبان شركت با ايجاد اعتماد، همگرايي و جلب مشاركت كاركنان و مخاطبان
تقويت و بهبود نظام آرشيو و مستند‌سازي براي حفظ دستاوردها و ثبت تلاش‌ها و فعاليت‌هاي انجام شده در شركت در راستاي بهره‌برداري و استفاده بهينه و مطلوب در آینده

ارزش‌های روابط‌عمومی شرکت:
صداقت، امانت‌داری و رازداری
توجه به کرامت انسانی و رشد معنوی کارکنان
ایجاد علقه و حمیت درون‌سازمانی میان کارکنان
رعایت الزامات زیست‌محیطی و حفظ حقوق نسل‌های حال و آینده
اهتمام ویژه به اطلاع‌رسانی منصفانه و حفظ مصالح و منافع عمومی
نظم‌گرایی، وقت‌شناسی و احترام به قوانین و مقررات و استانداردها
ارج نهادن به نیروی انسانی شایسته با نگرش دانش‌محور در فعاليت‌های حرفه‌ای
پاسخگويی مسئولانه، گردش شفاف و سریع اطلاعات، تعامل سازنده با جامعه و ارتقای سطح اعتماد عمومی

حوزه‌های اصلی فعالیت روابط‌عمومی شرکت نفت و گاز پارس:
روابط‌عمومی شرکت نفت و گاز پارس با بهره‌گيری از 30 نیروی انسانی متخصص در راستای تعالی سازمانی و اجرای اهداف و نقشه استراتژی شرکت نفت و گاز پارس و ماموريت‌ها و چشم‌انداز روابط‌عمومی و شرکت در قالب ستاد و منطقه عملیاتی پارس جنوبی فعالیت می‌كند.

واحد‌های اصلی زیرمجموعه روابط‌عمومی شرکت نفت و گاز پارس عبارتند از:
اطلاع‌رسانی و ارتباط با رسانه‌ها
امور فرهنگی و مطالعات اجتماعی
تبلیغات و نمايشگاه‌ها
مستندسازی
تشریفات
امور اداری و مالی

 
Copyright 2017 © Pars Oil and Gas Company :: Powered By Parsian