سامانه مناقصات
English
تماس با ما
Toggle navigation
English
خانه
معرفی شرکت
آشنايي با شركت
هیأت مدیره
معرفي و ارتباط با مديرعامل
معرفی مدیران
نمودار سازمانی
اهداف
دستاوردها
سند چشمانداز، ماموريت و ارزشها
پروژه ها
میدان گازی پارس جنوبی
تعریف
درحال بهره برداری
فاز ١
فازهای ٢و٣
فازهای ٤ و ٥
فازهای ٦ و ٧ و ٨
فازهای ٩ و ١٠
فاز ١٢
فازهای ١٥ و ١٦
فازهاي ١٧ و ١٨
فاز ١٩
فازهای ٢٠ و ٢١
فاز ١٣
فازهای ٢٢ و ٢٣ و ٢٤
درحال توسعه
فاز ١١
فاز ١٤
طرح های تكميلی
تعریف
تاسيسات ذخيره سازی میعانات گازی
واحد مرکاپتان زدایی از میعانات گازی
میدان گازی پارس شمالی
ميادین گازي گلشن و فردوسی
میدان گازی فرزاد A و B
طرح توسعه لایه های نفتی
طرح توسعه میدان گازی کیش
طرح توسعه ميدان گازي بلال
طرح پایانه نفتی جاسک
طرح های نيروگاهی و خطوط انتقال
طرح های پشتیبانی
بنادر
شهرکهای مسکونی
پروژه های راه سازی
سامانه های مهار و دفع سیلاب
سایر پروژه های اجرا شده
سایر پروژه های در حال اجرا و آتی
مدیریت ها
معاونت طرح های توسعه ای
معاونت عملیات و پشتیبانی
مدیریت مهندسی و ساختمان
مدیریت مهندسی نفت و گاز
مدیریت امور مالی
مدیریت برنامه ریزی و كنترل طرح ها
مدیریت امور حقوقی و پیمانها
مدیریت تداركات و امور كالا
مدیریت منابع انسانی
پژوهش و فناوری
معرفی
پروژه های پژوهشی
پروژه های دانشجویی
روابط عمومی
بازرسی و حفاظت فنی
ايمني بهداشت و محيط زيست
فناوری اطلاعات و ارتباطات
مهندسی سیستم ها و بهره وری
حسابرسی داخلی
بازرسی و پاسخگویی به شكایات
كمیته ارزیابی و توسعه نظام پیمانكار
اخبار و تصاوير
آخرین اخبار
چند رسانه ای
میز خدمت
سامانه مدیریت خدمات دولت
سامانه تدارکات الکترونیکی دولت
خدمات شناسه دار
خدمات برون سازمانی
خدمات تخصصی
طراحی و ایجاد تاسیسات گازی جدید
تولید گاز
نظرسنجی الکترونیکی
خدمات درون سازمانی
پست الکترونیک
صورتحساب حقوق شاغلین
سامانه تامین الکترونیکی کالا
هیئت مدیره
لیست مدیران
چارت سازمانی
الزامات قانونی
حریم خصوصی
دستورالعمل بروزرسانی تارنما
توافقنامه سطح خدمت
سیاست های حوزه دولت الکترونیک
سوال های پر تکرار
اطلاعات قرارداد،مناقصه و مزایده ها
سامانه ستاد
انتشار اطلاعات قراردادها
اطلاعات مناقصات و مزایده ها
مشارکت الکترونیکی
پرسش و پاسخ / مشارکت الکترونیکی
راهبرد مشارکت الکترونیکی
آمار و گزارش عملکرد
راهنمای استفاده از سایت
شما اینجا هستید :
میز خدمت
خدمات شناسه دار
خدمات برون سازمانی
بازرسی و پاسخگویی به شكایات
اهم وظایف و مسئولیتهای بازرسی و پاسخگویی به شكایات
1- نظارت بر واحدهای تابعه سازمان به منظور تشخیص نقاط ضعف موجود در كنترلها، روشها و همچنین تلاش در جهت تقویت سازمان بر اساس منافع وزارت نفت.
2-نظارت بر کلیه قراردادهای شركت اعم از قراردادهای پیمانكاران اصلی پروژه ها و طرح های پشتیبانی و قراردادهای مشاوره و تامین نیروی انسانی به منظور حصول اطمینان ازرعایت دستورالعملها و مقررات صنعت نفت و قوانین كشور جمهوری اسلامی ایران.
3- هدایت برنامههای سالانه بازرسی با توجه به اهداف و سیاست های كلی شركت، طرح های بلند مدت در چارچوب آئین نامه ها و مقررات مربوطه و نظارت بر اجرای برنامه.
4- نظارت بر کلیه خدمات پشتیبانی و تخصیصی به طرحها و پروژه ها، اجاره ماشین آلات، ارائه خدمات به اشخاص ثالث و پیمانكاران.
5- ساماندهی و نظارت بر تحقیقات و بازرسی در كلیه واحدهای شركت به منظور كشف نارسائیها و رسیدگی به موارد خلاف ضوابط و مقررات و حصول اطمینان از اجرای صحیح ضوابط و مقررات.
6- سرپرستی و نظارت برمستندسازی كلیه فرایندها، انجام مهندسی و طراحی پروژه ها و بهره برداری از داراییها و چگونگی وضعیت مالكیت املاك و مستحدثات و تاسیسات شركت.
7- نظارت بر نتایج بررسی و كنترل های لازم و حصول اطمینان از اینكه كنترل های موجود برای جلوگیری از وقوع اشتباهات و تقلب و سایر خسارت های احتمالی كافی و موثر می باشد.
8-نظارت بر اجرای دقیق مقررات اداری استخدامی صنعت نفت اعم از انتصابات و ترفیعات، اضافات شایستگی و حقوق و مزایا و ماموریتهای داخلی و خارجی، حضور و غیاب و درمان پرسنل و غیره.
9- تایید گزارشات رسیدگی به شكایات پیمانكاران نسبت به صورت وضعیتها.
10- نظارت بر فرآیند و تایید گزارشات رسیدگی به تخلفات کارکنان حوزه های مختلف سازمان از جمله تخلفات مربوط به استخدام، نقل و انتقالات، انتصابات و ترفیعات، امور ورزش و مددكاری اجتماعی، منازل سازمانی و استیجاری.
11- نظارت بر نحوه اطلاع رسانی به موقع ضوابط و مقررات ملاک عمل به کارکنان و مراجعه کنندگان با هدف تکریم ارباب رجوع.
12- نظارت بر رسیدگی به شکایات حضوری و مکتوب مردم (مراجعین ) از واحدها و کارکنان شركت.
13- تایید نتایج بررسی و تحقیق پیرامون صحت یا سقم موضوع شکایات و نظارت بر پیگیری تا اخذ نتیجه نهایی به منظور پاسخگوئی به شاکی.
14- نظارت بر اخذ نظریات و پیشنهادهای واحدهای تخصصی در ارتباط با شکایات واصله به منظور رسیدگی و اعلام پاسخ به شاکیان.
15-نظارت بر میزان رضایت واحدهای مختلف و نحوه برخورد مدیران و کارکنان با ارباب رجوع و ارائه نتایج به واحد امور اداری برای اعمال در وضعیت و مزایای استخدامی آنها درچارچوب قوانین و مقررات ذیربط.
16- نظارت بر بررسی و پاسخگویی درخصوص مراجعات به نهادهای نظارتی و بازرسی.
17- برقراری ارتباط با سازمان بازرسی کل کشور و ایفای وظیفه مندرج در ماده 12 قانون تشکیل سازمان بازرسی کل کشور، کمیسیون اصول 88 و 90 مجلس شورای اسلامی و واحدهای نظرسنجی دستگاه ها و رسانههای جمعی و مطبوعات.
18- نظارت بر مسائل و تخلفات بوجود آمده با كارشناسان بازرسی و تلاش در جهت رفع آنها.
ارسال پیام به بخش بازرسی و پاسخگویی به شکایات
اطلاعات تماس شما
ایمیل:
نام:
بازخورد شما
موضوع
موضوع پیام را وارد کنید
متن پیام:
کاراکتر های باقی مانده
1000
ارسال
صنعت نفت
پيمانكاران
پیوندهای مفید
وزارت نفت
شركت پترو پارس
پايگاه اطلاع رساني دفترمقام معظم رهبري
شركت ملي نفت ايران
قرارگاه سازندگي خاتم الانبياء(ص)
پايگاه اطلاع رساني دولت
شركت ملي گاز ايران
شرکت مهندسي و ساختمان صنايع نفت
پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري
شرکت ملی حفاری ایران
شركت مهندسي و ساخت تاسيسات دريايي ايران
پايگاه اطلاع رساني مجلس شوراي اسلامي
شركت مجتمع گازي پارس جنوبي
سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران
پايگاه اطلاع رساني صدا و سيما
سازمان منطقه ويژه اقتصادي انرژي پارس
شركت مديريت طرحهاي صنعتي ايران
پايگاه اطلاع رساني قوه قضائيه
امور زنان شرکت ملی نفت ایران
مجتمع كشتي سازي و صنايع فراساحل ايران
سازمان بازرسی کل کشور
درگاه مجوزهای کشور
تماس با ما
تهران، خیابان دکتر فاطمی، خیابان پروین اعتصامی، شماره ۱
٤٠-٨٨٩٦٦٠٣١-٠۲١
۸۸۹۸۹۲۷۳-٠۲١
info@pogc.ir
آمارگیر وبلاگ
|
ورود
Copyright 2017 © Pars Oil and Gas Company :: Powered By
Parsian